קידום אתרים באנגלית בארהב

אני יושב לי בבית קפה נחמד בבוסטון , ממש ליד בניין הסנאט ולאחר שיחה שהייתה לי עם לקוח קידום מרוצה שבדיוק קיבל שני טלפונים חדשים עבור חברת הבנייה שלו בניו יורק וחושב לעצמי איך להסביר כיצד אני מקדם אתרים בארה"ב, מה התהליך הנכון ומה אפשר לצפות מתהליך קידום כזה.

קידום אתרים בארה"ב באנגלית

כמו שאתם בטח יודעים, אחד מהאתגרים המרכזיים של עסקים בארצות הברית הוא שיוק דיגיטאלי ופרסום העסק בפלטופרמות השונות. בארה"ב, קידום אתרים הוא אחד מהתחומים היקרים ביותר וסוכניות דיגיטאליות רבות גובות סכומים משמעותיים מאוד, בעיקר עבור עסקים חדשים. אנחנו בחברת ווביאל, מתמחים בקידום אתרים מקומי בארצות הברית בערים שונות ובתחומים שונים ומרובים.

קידום אתרים באנגלית הוא ללא ספק זירה שונה לגמרי מכל מה שאנחנו מכירים ויודעים בארץ, מנוע החיפוש שונה, פרופיל הלקוחות שונה לגמרי וגם שיטות הקידוםם מותאמות להבדלים הללו.

במסגרת עבודת הקידום שאנחנו מספקים בארצות הברית, תוכלו להנות משירות ברמה הגבוהה ביותר, לנהל את הקידום מארצות הברית או ישראל ולחסוך משמעותית. דירוג האתר בגוגל הוא 'הלחם והחמאה' של כל עסק בארה"ב, בנוסף כמובן למנועי חיפוש פופלאריים נוספים כמו Yahoo וBing. עסקים שמשכילים להתברג במקומות גבוהים זוכים לתנועה מוגברת לאתר וכמובן שכמות לקוחות גדולה יותר שהיא נגזרת ישירה של דירוגים גבוהים.

תהליך קידום SEO בארה"ב

בשלב הראשוני, נערוך מחקר מילות מפתח מפורט שבו נבדוק מה הביטויים שהכי נכון לקדם עבור העסק שלכם. לעיתים, יש מגוון מילות מפתח (keywords) שהתחרות בהן גבוהה מאוד ונדרשים תקציבים גבוהים כדי להתחרות בהן. מנגד, כמעט בכל תחום ניתן למצוא מספר מילות מפתח שקל יותר לקדם אותן ולהשיג תוצאות טובות. לאחר שהחלטנו על מילות המפתח שנרצה לקדם, נתחיל בבניית תוכן, שדרוג של חווית משתמש ויצירת ערך לגולשים באתר. תהליך זה בדרך כלל לוקח את מירב המשאבים בחודשים הראשונים של תהליך הקידום. לאחר מכן,נוכל להתחיל בתהליך של בניית קישורים חיצוניים (Backlinks) מאתרים רלוונטים שיחזקו את הסמכותיות של האתר בעיני גוגל. שילוב של המרכיבים הללו לצד עבודה טכנית ברמת הקוד של האתר,הם המתכון להצלחה.

מחירי קידום אורגני באנגלית בארה"ב

בדרל כלל, מחירים ממוצעים של קידום אתרים בעלי תחרות נמוכה מתחילים ב1000$ לחודש ועולים ככל שהתחרות עולה. חשוב לבדוק לאחר מספר חודשים של עבודת קידום את התוצאות המושגות על ידי חברת הקידום שלכם כדי לוודא שאתם אכן מקבלים תוצאות וערך עבור ההשקעה.

חשוב לזכור שקמפיין קידום אתרים אורגני הוא תהליך ממושך ונדרשת סבלנות. בד"כ, קשה מאוד להשיג תוצאות מהירות ופעולות אגרסיביות אף יכולות לפגוע במאמצי הקידום של האתר ולהוביל לענישה.

בעבור הלקוחות הישראלים שמתחזקים עסקים בארה"ב, אני בד"כ אוהב להציע שיטת תמחור חכמה ומבוססת תוצאות, פשוט מאוד כי אני מאמין ביכולת שלי ושל הצוות שלי לנפק אותן.

שיטת התמחור החכמה שאני מציע לפרופיל לקוחות מסויים, מבוססת על אמון, איכויות ושיתוף פעולה שמסתכם בתוצאות מספקות לשני הצדדים.

למה לבחור בי ובצוות שלנו לקידום אתרים באנגלית בארה"ב?

מעבר לכל הסיבות שאפרט עוד מעט, אני פשוט חי את הזירה בארה"ב ויודע כיצד לנהל תהליכי SEO בערים הגדולות וברמה הארצית בארה"ב. פרופיל הלקוחות שלי מורכב ממקומיים וישראלים החיים בניו יורק, לוס אנג'לס, בוסטון, מיאמי ועוד מספר ערים מרכזיות גדולות.

יש מספר נקודות מפתח שמבדלות אותנו מכל נותני השירות האחרים בארה"ב:

  1. תשתית מוכנה- הלקוחות שלי בחו"ל ובארה"ב נהנים מצוות כותבי תוכן באנגלית מוכשר, תשתית לבניית קישורים , בניית קמפיין PR , Citations ועוד מספר כלים ייחודיים המאפשרים לי להציע מחירים אטרקטיביים במיוחד.
  2. ידע – כל הידע שלי ממוקד עבור קידום אתרים באנגלית, אני חי ונושם את התחום ושמח להיות שותף בהצלחות של הלקוחות שלי. מעבר לידע ברמת הקידום האורגני, בארה"ב בזירות המקומיות יש דרישה לידע ויכולות בתחום קידום הGMB שתופס יותר ויותר מקום. כמובן שזה שירות ליבה שאנחנו מציעים ללקוחות שלנו ואשר מספק רווח גדול במיוחד עבורם.
  3. תוצאות בשטח- כבעל עסק, אני מבין דבר אחד שגדול יותר מכל המילים שאכתוב והוא שבסוף אני נמדד בתוצאות וברווח שהשגתי עבור הלקוחות שהאמינו בי. לכן, אני שם דגש מרכזי על ניפוק תוצאות בשטח, לידים, לקוחות, מכירות , ולא אוהב לסבן את הלקוחות שלי עם תצוגות מיקומים או כל מיני ניתוחים טכניים שלא נותנים להם שום ערך.

יש לכם שאלה? בוא נדבר!

עוד מהבלוג שלנו

מקדם אתרים בחו"ל- איך לבחור נכון?

קידום אתרים (SEO) הוא אחד מהתחומים החמים ביותר בכל עולם השיווק באינטרנט ובאמצעות חברה מקצועית או צוות שמבין את נבכי הקידום, ניתן