קידום אתרים באנגלית בארהב

אני יושב לי בבית קפה נחמד בבוסטון , ממש ליד בניין הסנאט ולאחר שיחה שהייתה לי עם לקוח קידום מרוצה שבדיוק קיבל שני טלפונים חדשים עבור חברת הבנייה שלו בניו יורק וחושב לעצמי איך להסביר כיצד אני מקדם אתרים בארה"ב, מה התהליך הנכון ומה אפשר לצפות מתהליך קידום כזה.

קידום אתרים בארה"ב באנגלית

כמו שאתם בטח יודעים, אחד מהאתגרים המרכזיים של עסקים בארצות הברית הוא שיוק דיגיטאלי ופרסום העסק בפלטופרמות השונות. בארה"ב, קידום אתרים הוא אחד מהתחומים היקרים ביותר וסוכניות דיגיטאליות רבות גובות סכומים משמעותיים מאוד, בעיקר עבור עסקים חדשים. אנחנו בחברת ווביאל, מתמחים בקידום אתרים מקומי בארצות הברית בערים שונות ובתחומים שונים ומרובים.

קידום אתרים באנגלית הוא ללא ספק זירה שונה לגמרי מכל מה שאנחנו מכירים ויודעים בארץ, מנוע החיפוש שונה, פרופיל הלקוחות שונה לגמרי וגם שיטות הקידוםם מותאמות להבדלים הללו.

במסגרת עבודת הקידום שאנחנו מספקים בארצות הברית, תוכלו להנות משירות ברמה הגבוהה ביותר, לנהל את הקידום מארצות הברית או ישראל ולחסוך משמעותית. דירוג האתר בגוגל הוא 'הלחם והחמאה' של כל עסק בארה"ב, בנוסף כמובן למנועי חיפוש פופלאריים נוספים כמו Yahoo וBing. עסקים שמשכילים להתברג במקומות גבוהים זוכים לתנועה מוגברת לאתר וכמובן שכמות לקוחות גדולה יותר שהיא נגזרת ישירה של דירוגים גבוהים.

מה הפרמטרים העיקריים המשפיעים על קידום לוקאלי בארה"ב?

לצד כל הפרמטרים שמשפיעים על קידום ורלוונטים כמעט לכל המדינות, ישנם כמה היבטים חשובים מאוד שמשפיעים על קידום לוקאלי בארה"ב, כפי שתוכלו לראות במאמר המצוין מבית MOZ שסקר את הנושא בהרחבה ובצורה די מתמטית כפי שאתם יכולים לראות:

כפי שאתם יכולים לראות, ישנם כמה סינגלים דומים למה שאנחנו רגילים מקידום אתרים רגיל או קידום בחו"ל, אך אני חושב שראוי להסביר על כמה מהם בהרחבה שלדעתי מייחדים ושונים בתכלית ממה שאנחנו מכירים בארץ.

יוטיוב

סרטון יוטיוב אשר מוטמע באתר (embedded) ורלוונטי למילות החיפוש שלנו יכול לחולל פלאים ולעזור באופן משמעותי בקידום האתר. חשוב לשים לב ולכתוב בתיאור של הסרטון תוכן אשר מותאם למחקר מילות החיפוש שלנו בצורה אנושית, וניתן ליצור סרטונים מגניבים אשר משרתים את המטרה בכמה עשרות דולרים בודדים. המטעה של סרטון היא חיונית ועוזרת מאוד בקידום (לצד התנועה שנרוויח מיוטיוב).

און פייג' SEO

אז נכון, אופטמיזציה על גבי העמודים היא חשובה במיוחד בכל האתרים שנרצה לקדם. בכל זאת, יש מספר מאפיינים ייחודיים לקידום לוקאלי בארה"ב , בקנדה ובמדינות גדולות נוספות. חשוב להתאים את התוכן לאזורי השירות מבחינת ZIP Codes , ערים ומדינות. אלמנט סופר סופר חשוב שלא רבים מודעים אליו הוא המטעה של קוד קישור לעיר על גבי התמונות באתר (GEO Tag) , כלומר, בעזרת כלים חינמיים וגם כמה כלי פרימיום נוכל להטמיע שיוך של העיר לכל תמונה שנרצה. כמו כן, מאוד חשוב להטמיע מפה של אזור השירות באתר ( עדיף באמצעות גוגל מפות)

איכות קישורים

אם בארץ קישורים עם אנקורים ישירים עדיין עובדים, בארה"ב הסיפור הרבה יותר מורכב. על נושא בניית הקישורים בחו"ל ובארה"ב אני יכול לכתוב ספרים שלמים, אבל נגיד בקצרה שחשוב מאוד לבנות יחסית הרבה אנקורים של הברנד URL ולאו דווקא אנקורים של מילות המפתח.

דומיין

דומיין או "שם מתחם" בעברית הוא פרמטר חשוב מאוד שיש לבדוק אותו לעומק לפני שבכלל ניגשים לפרויקט קידום. גם אם תפסתם דומיין פצצה עם קישורים טובים לאו דווקא שתוכלו להשתמש בו לטובתכם, לפחות באופן מיידי. מה שקורה הוא שעסקים מקדמים ויוצרים הרבה Citations לעסק, כלומר מודעות בYELP, YP ועוד המון אתרים. אם הדומיין שלכם כבר מקושר לעיר מסוימת בצורה נרחבת ברחבי הרשת, מחכה לכם עבודת ניקיון רצינית שעורכת מספר רב של שעות ולעיתים ימים. אני ממליץ להשתמש בדומיינים מסוג EMD או PMD ( דומיינים מדוייקים כמו : LosAngelesEpoxyFlooring.com או דומיינים חצי מדוייקים כמו LosAngelesEpoxyPros)

מיקוד (ZIP CODES)

האמריקאים יודעים את המיקוד שלהם לפני שהם יודעים איך קוראים לאמא שלהם. וברצינות, מיקוד הוא נושא סופר חשוב ולפעמים משחק נכון עם התוכן והתאמה שלו למיקוד מבחינת מילות מפתח יכולה לעשות את ההבדל בכל הקמפיין ( דרך אגב, נכון גם לקידום ממומן בגוגל)

איך נקבע מחיר קידום אתרים בארה"ב

בדרך כלל, מחירים ממוצעים של קידום אתרים בעלי תחרות נמוכה מתחילים ב1000$ לחודש ועולים ככל שהתחרות עולה. חשוב לבדוק לאחר מספר חודשים של עבודת קידום את התוצאות המושגות על ידי חברת הקידום שלכם כדי לוודא שאתם אכן מקבלים תוצאות וערך עבור ההשקעה.

חשוב לזכור שקמפיין קידום אתרים אורגני הוא תהליך ממושך ונדרשת סבלנות. בד"כ, קשה מאוד להשיג תוצאות מהירות ופעולות אגרסיביות אף יכולות לפגוע במאמצי הקידום של האתר ולהוביל לענישה.

בעבור הלקוחות הישראלים שמתחזקים עסקים בארה"ב, אני בד"כ אוהב להציע שיטת תמחור חכמה ומבוססת תוצאות, פשוט מאוד כי אני מאמין ביכולת שלי ושל הצוות שלי לנפק אותן.

שיטת התמחור החכמה שאני מציע לפרופיל לקוחות מסויים, מבוססת על אמון, איכויות ושיתוף פעולה שמסתכם בתוצאות מספקות לשני הצדדים.

במידה ואתם עובדים עם סוכנות אמריקאית סביר להניח שהמחיר הכי מינינימאלי שתדרשו לשלם עבור עבודת קידום בנישות לא תחרותיות יהיה סביב 750$, בפחות מזה קשה מאוד לייצר עבודה איכותית אך יש יוצאים מן הכלל. בנישות תחרותיות , כלומר, (High TIcket) מחירי קידום יכולים להתחיל ב2000$ ולעלות צפונה, הרבה צפונה. המחיר הסופי מורכב מעלות לליד, שבמקרים מסויימים נתקלתי גם בלידים שעסקים משלמים עבורם כ350$ לליד!

בערים גדולות קשה למצוא קמפיין SEO כולל שיהיה במחירים הנמוכים מ1000$ לחודש.

תוכנית עבודה לקמפיין קידום בארצות הברית

הגענו לחלק הפרקטי, אז מה עושים בתכלס בקמפיין קידום אורגני בחודש הראשון עבור אתרים בארה"ב.

לחודש ראשון

כעיקרון, לאחר התחלת העבודה עם לקוח אבצע בראש ובראשונה מחקר מילות מפתח מקיף, כולל עבודה כפולה ומאומצת בביטוי זנב ארוך כדי להביא כמה שיותר מהר את האתר לאיזשהי חשיפה מינימאלית. לאחר מכן, אבצע את השלבים הבאים:

תוכן- הזמנת תוכן שיכיל את כל מילות המפתח, יעודד לפעולה (Call to action) ויהיה עשיר ואיכותי.

כותרות- לאחר מכן, אתאים כותרות שלרוב יכללו  משהו סגנון של "get a free quote now" כי המון מהלקוחות לא נכנסים בכלל לאתרים ורק רוצים לקבל שיחת טלפון מהירה.

תגיות מטא–  שם אני כולל מספר טלפון של בעל העסק בדרך כלל בעמודי השירות.

און פייג– פה העסק קצת מסתבך, מעבר לפעולות הרגילות שכולנו עושים בארץ או בכל מקום אחר, אני לרוב פותח חשבונות חברתיים באתרים גדולים, שולח סינגלים , מטמיע מיקומים בתמונות והכי חשוב- מכין את האתר בצורה הטובה ביותר לCitations שיגיעו בהמשך באמצעות מבנה נכון ומדויק של מיקום , טלפון וכתובת. בנוסף, חשוב כמו שציינתי להמטיע מפה של אזורי השירות ומיקודים נכונים.

חודש שני

בחודש השני, לרוב נתחיל טיפה בעבודה מוץ לאתר (Off Page) שכוללת:

1.בניית Citations באתרי אינדקס כמו Yelp, YellowPages וכו'. לרוב נבנה לפחות 20 כאלה ולפעמים אף 200, תלוי נישה, תחרות, עיר וכו'.

2. חברתי- שליחת סיגנלים מעמודי החברה ברשתות החברתיות.

תנועה לאתר- צריך להתחיל להזרים תנועה לאתר, ולכן יש כל מיני שיטות שחורות ולבנות להביא תנועה, החל משימוש בקמפיינים ממונים ועד שירותים מתקדמים על הגבול השחור אפור של הSEO.

פרסס רילייס- המפתח בכל בניית קמפיין קידומי- שליחת "הודעות לעיתונות" והפצה שלהם ברחבי האינטרנט למקומות רלוונטים ( בין 15 ל30 בחודש השני והשלישי)

כמובן שכל השלבים הללו באים לצד המשך עבודה בתחום של אופטמיזציה של האתר, העלאת תוכן חדש וכו'.

חודש שלישי

חודש שלרוב סובב סביב בניית קישורים איכותית מאתרים גדולים ורלוונטים, ולא קישורי "זבל" שיכולים לפגוע בקידום בצורה אנושה. בנייה איכותית היא לא רק פרסום מאמרים באתרים איכותיים, אלא שימוש באנקורים ובתזמונים נכונים.

חודש רביעי והלאה

המשך העבודה בתחום בניית הקישורים, העלאת מאמרים ואופטימזציה של האתר. בנוסף יש אפשרויות מתקדמות של בנייה של רשתות תמיכה, מה שמכונה "PBN" או טכניקות ממש מתקדמות של הפניות 301 מאתרי מתחרים או מדומיינים ישנים.


למה לבחור בי ובצוות שלנו לקידום אתרים באנגלית בארה"ב?

מעבר לכל הסיבות שאפרט עוד מעט, אני פשוט חי את הזירה בארה"ב ויודע כיצד לנהל תהליכי SEO בערים הגדולות וברמה הארצית בארה"ב. פרופיל הלקוחות שלי מורכב ממקומיים וישראלים החיים בניו יורק, לוס אנג'לס, בוסטון, מיאמי ועוד מספר ערים מרכזיות גדולות.

יש מספר נקודות מפתח שמבדלות אותנו מכל נותני השירות האחרים בארה"ב:

  1. תשתית מוכנה- הלקוחות שלי בחו"ל ובארה"ב נהנים מצוות כותבי תוכן באנגלית מוכשר, תשתית לבניית קישורים , בניית קמפיין PR , Citations ועוד מספר כלים ייחודיים המאפשרים לי להציע מחירים אטרקטיביים במיוחד.
  2. ידע – כל הידע שלי ממוקד עבור קידום אתרים באנגלית, אני חי ונושם את התחום ושמח להיות שותף בהצלחות של הלקוחות שלי. מעבר לידע ברמת הקידום האורגני, בארה"ב בזירות המקומיות יש דרישה לידע ויכולות בתחום קידום הGMB שתופס יותר ויותר מקום. כמובן שזה שירות ליבה שאנחנו מציעים ללקוחות שלנו ואשר מספק רווח גדול במיוחד עבורם.
  3. תוצאות בשטח- כבעל עסק, אני מבין דבר אחד שגדול יותר מכל המילים שאכתוב והוא שבסוף אני נמדד בתוצאות וברווח שהשגתי עבור הלקוחות שהאמינו בי. לכן, אני שם דגש מרכזי על ניפוק תוצאות בשטח, לידים, לקוחות, מכירות , ולא אוהב לסבן את הלקוחות שלי עם תצוגות מיקומים או כל מיני ניתוחים טכניים שלא נותנים להם שום ערך.

יש לכם שאלה? בוא נדבר!

עוד מהבלוג שלנו

מקדם אתרים בחו"ל- איך לבחור נכון?

קידום אתרים (SEO) הוא אחד מהתחומים החמים ביותר בכל עולם השיווק באינטרנט ובאמצעות חברה מקצועית או צוות שמבין את נבכי הקידום, ניתן