הבלוג שלנו

מקדם אתרים בחו"ל- איך לבחור נכון?

עומר לוינסון

עומר לוינסון

כותב מקצועי ויועץ תוכן אסטרטגי, בעלי ווביאל דיגיטאל ומייסד OneTree עמותה לקידום העלייה לארץ.

מקדם אתרים בחו"ל- איך לבחור נכון?

קידום אתרים (SEO) הוא אחד מהתחומים החמים ביותר בכל עולם השיווק באינטרנט ובאמצעות חברה מקצועית או צוות שמבין את נבכי הקידום, ניתן להקפיץ כל עסק ולהזרים תנועת לקוחות איכותית כמעט בכל נישה בארץ ובעולם.  אם זאת, חשוב לזכור שמנועי החיפוש עובדים בצורה לוקאלית (מקומית), ולמרות שאמנם רוב רובה של מלאכת הקידום דומה (בערך 80%), גוגל ומנועי החיפוש השונים עובדים בצורה קצת אחרת בכל מדינה ומדינה ולכן כדאי לבחור במומחה לקידום אתרים בארץ שבה העסק שלכם נמצא או הארץ או מדינת היעד שאלייה אתם רוצים לפרוץ. 

קידום אתרים בחו"ל – מה חשוב שתדעו

כמו כל תהליך קידום, גם בזירות השונות בחו"ל חשוב לזכור שמדובר בתהליך ארוך ויש להתאזר בסבלנות לפני שבוחנים את התוצאות. עם זאת, קחו בחשבון שעבודה לא נכונה וקידום אגרסיבי יכול להוביל לענישה מגוגל , ולעיתים קשה מאוד להתאושש מעונשים הללו ולכן חשוב לבחור במקדם מנוסה שיודע את העבודה. 

כעיקרון, קידום מורכב משלושה נדבכים מרכזיים שניתן להכליל אותם כאונבירסליים:

  • תוכן- תוכן הוא בדרך כלל המפתח בכל הקשור למאמצי הקידום של האתר שאותו אנחנו מקדמים. תוכן איכותי מושך קהל רלוונטי, משיג קישורים באופן טבעי ומהווה עוגן בכל הקשור לפעילות השיווקית.
  • קישורים- קישורים היו ונשארו אחד משלושת הפרמטרים החשובים ביותר. כעיקרון, קישורים מאתרים איכותיים בעלי סמכות מאותתים לגוגל שהאתר שלכם איכותי ולכן תוכלו לבנות קמפיין קישורים ממוקד שיקפיץ את הדירוגים שלכם אם תבצעו מחקר מעמיק לפני תחילת הקמפיין.
  • חווית משתמש- גוגל רוצה להעניק לגולשים את החוויה המדוייקת והידודתית ביותר ולכן חווית הגולשים היא פרמטר חשוב בכל התהליך.. חשוב שהגולשים שלכם יתקלו באתר איכותי , נעים לגלישה וכזה שמשרת אותם בצורה הטובה ביותר.

כפי שכבר ציינתי, שלושת הפרמטרים הנ"ל הינם פרמטרים אונבירסליים וכאשר אתם מקדמים אתר במידנה מסויימת חשוב להכיר כמה שניתן את רזי הקידום במדינה. לדוגמה, מהנסיון שלי, קידום אתרים בארה"ב הוא סרט שונה לגמרי מקידום בארץ. (לדוגמה, תוכן משחק תפקיד יותר משמעותי בארה"ב כרגע)

איך לבחור מקדם אתרים בחו"ל?

בחירה במקדם היא קריטית להצלחת התהליך וכפי שכבר הבנתם, מקדם אתרים בארה"ב זקוק לידע שרלוונטי לאלגוריתם ולרזי הקידום בארה"ב וגם אם הוא נחשב מומחה בארץ לא בטוח שהוא האיש הנכון עבורכם. כדי לבחון את המועמדים ולמצוא את המתאים ביותר, חשוב לבצע מחקר קטן ולשאול את השאלות הבאות:

  • כמה זמן אתה מקדם אתרים במדינה?
  • האם יש לך דוגמאות להצלחות רלוונטיות?
  • האם אתה מבצע את העבודה או מעביר אותה לגורמים שלישיים?

לאחר שקיבלתם תשובות עבור השאלות הללו, תוכלו לעבור לשלב הבא ולבחור את המתאים ביותר עבור הפרוייקט שלכם.

עוד מהבלוג שלנו

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin