איך לחלק את התקציב פרסום של החנות הדיגיטאלית שלך?

Share This Post

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

עומר לוינסון

פייסבוק, יוטיוב, קידום אתרים, גוגל אדוורדס , לינקדיאן, תוכן ועוד ועוד ועוד, מבולבלים? גם אני.

 

סתם לא.

 

כאשר בן אדם ממוצע פותח חנות וירטאולית הוא מופץ באימיילים, הצעות, טלפונים ומידע ללא הפסקה של כל מיני חברות שיווק שרוצות להציע את שירותי השיווק שלהן וכל אחת היא "הטובה ביותר" .

מהבלבול הזה של כל הפלטופרמות וההצעות שאתם מקבלים נוצרים  כשלונות רבים והשקעות שלא מחזירות את עצמן אז אני אנסה לעשות סדר בדברים.

 

ראשית, עליכם להחליט על תקציב שיווק ראשוני- Reach Campaign

 

במידה ואתם עובדים עם תקציב מוגבל, אני ממליץ להתרכז בקידום בפייסבוק ובתוכן איכותי. שני מנועי הצמיחה הזולים באופן יחסי וכאלו שאם אתם בונים עסק לטווח רחוק, בהחלט יהיו נכסים חשובים עבורכם.

 

בקמפיין הראשוני אתם רוצים ליצור באזז סביב המותג, הכרה וצבירת תודעה שמתבטאת בלייקים בפייסבוק ומבקרים ייחודיים ראשונים באתר. חשוב מאוד ל"טארגט" -targeting  את הקהל הרלוונטי לחנות שלכם באמצעות הפייסבוק ביזנס. בית אבות עם 50,000 לייקים של ילדים זה לא הצלחה גדולה. וראיתי דברים דומים בחיים שלי.

 

חשוב להיות מקוריים וייחודים בקמפיין Reach ראשוני ע"מ ליצור כמות שיתופים גדולה ובאזז גדול סביב המותג. (מישהו אמר הגרלה זוכת פרסים?) יש המון רעיונות בתקציבים שונים שיכולים ליצור לכם אפקט גדול ומוצלח לקמפיין שלכם.

 

לאחר שהעסק צבר תאוצה ויש לכם בסיס מסויים וחשוב מכך, יכולת כלכלית להתחיל קמפיינים גדולים יותר, הגיע הזמן לקמפיין engagment ופרסום ממומן בגוגל.

 

יש לקוחות, יש כסף, רוצים לגדול.

יופי לכם.

הגיע הזמן להתחיל ליצור קמפיינים מניבים, אבל לא לזנוח את התוכן והפייסבוק וכל הזמן לעשות A/B ספליט למודעות שאתם מעלים . יש חשיבות מכרעת לכל מילה ומילה בקמפיין. אל תחסכו בקופירייטר. קופיירייטר טוב יכול להיות ההבדל בין קמפיין גדול לבין קמפיין שעלול להוביל לסגירת העסק.

 

טיפ. אין לכם מספיק כסף לקופיירייטר טוב? חכו שיהיה לכם.

בכל זאת ממש מתעקשים? תמיד טוב לקבל השראה ממודעות של חברות גדולות במשק ולראות את הקמפיינים שלהם. אל תדאגו, להם יש כסף.

 

לאחר שהעסק צובר תאוצה, זה הזמן להשקיע בוידיאו איכותי ביוטיוב -מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם ולהמשיך להוסיף תוכן רלוונטי ואף להסתייע בשירותי קידום מקצועיים. תמיד טוב לרכוש אתר קטן או בינוי שהוא מתחרה ולהמשיך לגדול בתחום.

 

חשוב מאוד לזכור לעשות A/B testing כללל הזמן, כל הזמן. פילוח כזה יאפשר לכם להבין מי הקהל הטוב ביותר עבורכם, איזה מודעה או מילים עובדות הכי טוב, ובסופו של דבר יגדיל לכם מכירות ויחסוך לכם הרבה כסף.

 

אם אתם חנות עם תקציב מינימאלי, הכי חשוב תוכן איכותי, ופייסבוק חזק. אם יש לכם איזשהן שאלות אשמח לענות ולעזור באימייל או כל אמצעי אחר:)

 

Subscribe To Our Newsletter

Get updates and learn from the best

More To Explore

מקדם אתרים בחו"ל- איך לבחור נכון?

קידום אתרים (SEO) הוא אחד מהתחומים החמים ביותר בכל עולם השיווק באינטרנט ובאמצעות חברה מקצועית או צוות שמבין את נבכי הקידום, ניתן להקפיץ כל עסק