קמפיין שיווק ופרסום בטאבולה

שתפו בפייסבוק
שתפו בטוויטר
שתפו בלינקדאין

שיווק בעזרת תוכן היא הדרך היעילה ביותר לקבלת לידים איכותיים. הלקוחות היום עייפים מאוד מכל הפרסומות שמנסות לדחוף להם כמה שיותר מוצרים ועייפים כבר מכל כמות המידע הלא רלוונטי שזורם אליהם בכמויות,למעשה במחקר שפורסם בCBS הוכח כי הלקוחות היום חשופים לכ5,000 פרסומות כל יום! בדיוק פה נכנסות טאבולה ואאוטבריין לעניינים. אם אתם בשלב שאתם מתלבטים בין טאבולה לאוטבריין אתם מוזמנים לקרוא את מאמר ההשוואה בינהם, אך אם כבר החלטתם ללכת על טאבולה אנחנו נשמח לעזור לכם בניהול קמפיין איכותי, ממוקד וממיר.

אז מה כל הקסם?

טאבולה מציעה מודל של Native ads, כלומר כאשר אחד הגולשים גולש באחד האתרים צצה לו קופסת "כתבות נוספות" שמותאמת על בסיס העדפות והכתבות האחרונות שהוא צפה בהן. בצורה זו הפלטופרמה מאפשרת למפרסמים לפרסם באתרי תוכן גדולים בעלויות נמוכות מאוד, מייצרת רווח לאתרי התוכן וכמובן מספקת לגולשים תוכן רלוונטי ואיכותי.

לדוגמא, כך נראית מודעת תוכן של טאבולה באתר "ישראל היום"

חלק מהאתרים שתוכלו למצוא בפלטורמפה של טאבולה(ולמעשה תוכלו לפרסם שם בעצמכם)

איך אתם בעצם אוספים לידים ולקוחות מהכתבות הללו?

בסוף כל כתבה ממומנת שאתם מקדמים תופיע תיבת איסוף לידים, שלמעשה תאסוף עבורכם את כל הלידים הרלוונטים , "לידים חמים".

מודל PPC- מחיר עבור קליק בלבד

היופי בטאבולה הוא שתוכלו לפרסם כתבות שיווקיות באתרים הגדולים ביותר בתשלום נמוך משמעותית מכל קמפיין אחר שתרצו לעשות באתרים הללו באמצעות מודל הPPC, Pay Per Click שבעצם גורם לכם לשלם רק עבור התוצאות – קליקים לכתבה.

אז מה היתרונות של קמפיין בטאבולה?

  • תוכן איכותי לגולשים, כזה שלא נתפס אצל רובם כפרסומת ומאפשר למפרסמים לקבל קהל מאוד איכותי ורלוונטי.
  • כתבות מפורסמות באתרים הגדולים ביותר, כמו ynet, גלובס, וואלה , ישראל היום ועוד רבים.
  • איסוף לידים– בסוף כל מאמר תוכלו לאסוף את הלידים החמים מהגולשים שצפו בכתבה.
  • קהל יעד- טאבולה מאפשרת לשמור את קוראי הכתבה כ "קהל יעד" , כלומר תוכלו לשווק לגולשים תוכן לאחר מכן בפייסבוק או גוגל ותבנו את קהל היעד שלכם.
  • מחיר תחרותי- תחשבו על המחיר שהייתם צריכים לשלם בשביל פרסומת בכל האתרים הללו, טאבולה חותכת לכם בעשרות אחוזים את עלויות הפרסום.(PPC)

אז איך אפשר להתחיל?

חשוב מאוד לכתוב תוכן איכותי שיעבור את דרישות בסף של טאבולה וגם יניע את הגולשים שלכם לפעולה. בקמפיינים מסוג זה חשוב לא להתפשר על תוכן, משום שהוא המפתח החשוב ביותר לקמפיין מוצלח. לאחר מכן תצטרכו להרשם לטאבולה ולפתוח משתמש או להעזר במקצוענים שינהלו לכם את הקמפיין.

אז למה אנחנו?

להבדיל מרוב המתחרים בחוץ אנחנו סוכנות שמתמחה בתוכן, ואצלנו תוכן הוא המלך, הלחם והחמאה , המים והנשמה.

יש המון סוכניות דיגטאליות שמציעות שירותי פרסום ושיווק בטאבולה ואאוטבריין אבל מעטות הסוכניות שעסוקות בתוכן בצורה עיקרית. אצל רוב המתחרים תמצאו את שירותי התוכן כשירות נוסף או צדדי ואנחנו מתרכזים בתוכן.

אנחנו מתמחים בכתיבת תוכן איכותי והפצה שלו בפלטורמות השונות. אצלנו הכל מדוד, מדעי ומדוייק. תאמינו או לא, אבל אפילו השעה שאנחנו מפרסמים פוסט בפייסבוק מבוססת על מחקר וידע רב שאנחנו אוספים.

אתם מוזמנים לשוחח איתנו ולהתרשם בעצמכם, ממקצועיות, שירותיות והכי חשוב- שאיפה להישגים עבור הלקוחות שלנו.

קמפיין שיווק ופרסום בטאבולה
5 (100%) 1 vote

יש לכם שאלה? בוא נדבר!

עוד מהבלוג שלנו